Ahad, 4 September 2011

HOMESICKNESS

yeah..hari ni aku dah sampai miri dah........sampai kat asrama jak,lepas solat zohor terus kemaskan bilik..saya memang tak suka perangai saya jadi macam ni iaitu "HOMESICK" yeah..baru jak tadi dan semalam dan semalam yang seterusnya duk kat rumah sama-sama dengan family...tapi mudah sangat aku ni homesick..maknanya tak boleh pergi jauh2 la ni...aduhai...menangis bha aku kat asrama ni...rindu dengan family terutamanya my lovely mother...she's my love..I really love her...Dear mom,saranghaeyo..anakmu kat sini menangis teringatkan mama...rindu dengan mama...walaupun tadi kita dah jumpa...tapi sekarang aku rindu sangat3x dengan mama...kalaulah mama boleh pi sini...aduhaiToT...Tapi susahkan?? jauh bha...ToT
neomu neomu bogoshipoyoT_T..first time ni aku balik miri dah menangis gila macam ni..sebelum ni tak pula...
huh=='

Tiada ulasan:

Catat Ulasan