Sabtu, 19 Januari 2013

Red light (2009) but Green Light in 2013!

Mungkin ada mana-mana orang yang terbaca status dekat facebook hari ni.

berkisar Nizana Book of Records... uwaaahhh.. sweet la sangat :DDDD

Sejarah tercipta pada 19 Jan 2013.

oh! Apa yang terjadi?

Pabila Allah memberikan daku "green light" untuk meneruskan hajat yang ingin ku sampaikan berlaku pada 2013. bayangkan berapa tahun aku perlukan kekuatan itu? hm.. senyum :)

Pada awalnya ku tak yakin dengan semua ni. dengan itu, perlunya orang untuk membantu untuk bagi support dari belakanglah kiranya. bila kita ada support, akan bertambahlah kekuatan kita :)

Akhirnya, ku cuba memberanikan diri. terlalu banyak mata-mata yang melihat. entah apa yang mereka fikirkan.. entah apa yang mereka katakan.
sehingga ada pemuda yang senyum-senyum bermakna dengan aku. tapi sayang hajatnya tak sampai. maaf, kita tiada jodoh. aha
# aduh! perasannya ana. Ignore this sentences.

tapi itu bukan misi utama. niat ini ditujukan kerana DIA. nak buat eksperimen untuk diri sebenarnya.. dan bila berhadapan dengan seluruh isi bumi di tempat tu, ana rasa biasa saja. cuma sedikit malu menerpa bila mata-mata lain sibuk melihat. ish..sibuk betul dorang tu! -_-!

apa-apapun, hajat tercapai. syukur tak dilupa.. tak perlu lagi ku sebut-sebut lagi, sebab ana dah cuba. dan takkan segan lagi masa akan datang. inshaAllah :)






#btw, ana memang jenis tak mau menyerah jak. kalau ana nak sesuatu tu, mesti ana cuba untuk dapatkan. dan ana takkan cakap benda yang tak ana mampu buat. ana akan cakap bila sesuatu itu boleh ana lakukan. hasilnya seperti biasa, cepat atau lambat semuanya ketentuan dari-Nya... ni lah ayat yang power ada dalam diri ana.


sekian,
menanti perancangan-Nya seterusnya :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan